§ 13/2025 Toimistokalusteiden hankinta, Finn-Medi 3

Lataa 

4338/2025

Päätöspäivämäärä

15.4.2025

Päätöksen tekijä

Konsernijohtaja

Päätöksen perustelut

Hallintosääntö § 22

Esitys

Finn-Medi 3 ja Finn-Medi 6–7-rakennusten toimistotiloihin ja niiden käyttäjiin on tulossa muutoksia kevään 2025 aikana. Em. rakennuksissa sijaitsevia toimistotiloja ovat käyttäneet etenkin sote-tehtäväalueen ja palvelulinjojen hallintojen henkilöstö sekä tukipalvelujen ja strategisen ohjauksen ja järjestämisen henkilöstö. Molempien kiinteistöjen työpisteet ovat tulossa pääosin tilavarausjärjestelmällä varattavaksi. Tilavarausjärjestelmä otetaan käyttöön sen jälkeen, kun tilojen varustelu on saatu kuntoon.

Tilojen varustelua varten on kartoitettu tarpeellisia toimistokalustehankintoja, joiden kustannukset ovat yhteensä 47 775 € (alv 0).
Sote-tehtäväalueen kanssa on sovittu, että strateginen ohjaus ja järjestäminen -tehtäväalue osallistuu Finn-Medi 3 -rakennuksen 5. kerroksen osalta tilojen varustelun kustannuksiin. Strateginen ohjaus ja järjestäminen -tehtäväalue vastaa kyseisiin tiloihin hankittavien kolmen työpöydän, kolmen työtuolin, kolmen sermin sekä kolmen sivusermin kustannuksista.
Kustannukset ovat yhteensä 4 305 € (alv 0). Sote-tehtäväalue vastaa toimistokalusteiden kokonaiskustannusten loppuosasta 43 470 € (alv 0).

 

Valmistelijan yhteystiedot

Hallintopäällikkö Heidi Pyykkönen, heidi.pyykkonen@pirha.fi ja puh. 044 422 2002

Päätös

Päätän, että strateginen ohjaus ja järjestäminen -tehtäväalue osallistuu Finn-Medi 3 -rakennuksen 5. kerroksen osalta tilojen varustelun kustannuksiin esityksen mukaisesti.

Tehtäväalueen kustannukset ovat yhteensä 4 305 € (alv 0).

Toimistokalusteet maksetaan kustannuspaikalta 80000 strateginen ohjaus ja järjestäminen -yhteiset.

Allekirjoitus

Mika Kontio, vs. konsernijohtaja

Organisaatiotieto

Pirkanmaan hyvinvointialue