Perustelut
Pirkanmaan hyvinvointialueella asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys on otettu keskeiseksi toimintaa ohjaavaksi tekijäksi. Strategiassa tavoitteena on erinomainen asiakaskokemus. Asiakaslähtöisyys on myös sote -uudistuksen tavoite.
Asiakaskokemuksen johtaminen luotsaa kohti yhtenäistä ja systemaattista toimintatapaa, jolla tavoitellaan erinomaisen asiakaskokemuksen syntymistä. Tärkeää on ymmärtää asiakaskokemus, sen johtaminen, merkitys ja mahdollisuudet julkisen organisaation toiminnassa. Aiheesta alustaa professori Hannu Saarijärvi.
Ehdotus
Esittelijä
-
Taru Kuosmanen, Sosiaali, taru.kuosmanen@pirha.fi
Asiakkuus- ja laatujaosto päättää
- merkitä tiedoksi annetun alustuksen ja käydyn keskustelun.
Päätös
Päätösehdotus hyväksyttiin.